Clar nu iti trecea prin cap, vreodata, ca un logo celebru poate sa ascunda un mesaj. In unele cazuri, logo-urile sunt gandite de la cap la coada, incepand cu forma, culoarea, materialul sau imaginea pe care o reprezinta.
Iti prezentam 15 mesaje ascunse in cele mai celebre logo-uri la ora actuala:
1. Hyundai – Multi cred ca emblema masinilor vine de la litera H, evident de la Hyundai. Adevarul este ca emblema reprezinta doi oameni, client si reprezentant al companiei, care dau mainile dupa ce au inchis o afacere.
2. Adidas – Numele este un derivat de la fondatorul ei, Adolf Dassler. Logo-ul companiei s-a schimbat in timp, dar cele 3 dungi nu au disparut. Cele trei au dimensiuni diferite si sunt inclinate. Impreuna formeaza imaginea unui munte care reprezinta provocarea pe care orice sportiv trebuie sa o cucereasca.
3. Apple – Rob Yanov, designerul care a creat sigla firmei, a explicat cum i-a venit idea: „Am cumparat o punga de mere, le-am pus intr-un castron si am stat o saptamana sa le desenez. Am incercat sa redau o imagine simpla. Am luat o gura dintr-un mar ca parte a unui experiment si, dintr-o coincidenta, mi-am dat seama ca ‘bite’ (n.r. muscatura) se aude la fel ca termenul ‘byte’ (n.r. termen despre computere).
4. Sony Vaio – Primele doua litere din Vaio reprezinta un val al unui simbol analogic, iar ultimele doua sunt similare numerelor 1 si 0, adica simbolurile unui semnal digital.
5. Amazon – Pare simplu, dar a fost conceput sa reprezinte filosofia firmei. Sageata portocalie este asemanatoare cu un zambet pentru ca firma vrea ca toti clientii sa fie multumiti. Sageata pleaca de la A si se opreste la Z pentru a le arata clientilor ca la ei pot sa gaseasca orice.
6. Baskin Robbins – Partile roz din initialele firmei – BR – alcatuiesc cifrele 31, adica numarul de arome de inghetata pe care celebra firma obisnuia sa le vanda.